Zwroty/reklamacje

Zwroty/Reklamacje

REZYGNACJA i ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Oferujemy możliwość zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Pamiętaj jednak, że zwracany towar musi być w stanie niezmienionym – musi posiadać wszystkie oryginalne etykiety i metki oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy przez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kik@kiki.waw.pl

Następnie pobierz, wypełnij i podpisz  formularz zwrotu (pobierz wzór) oraz dołącz go do zwracanej rzeczy i wyślij do nas wraz z towarem w paczce.

Towar należy odesłać na adres:

KIK Investment sp. z o.o. , ul. Surowieckiego 8/52  02-785 Warszawa,

Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza zwrotu – możesz dołączyć po prostu swoje oświadczenie o zwrocie towaru w wersji papierowej zawierające dane takie jak:

  • numer zamówienia
  • imię, nazwisko, telefon kontaktowy
  • dane do przelewu.

WAŻNE:

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem oraz do paczkomatów.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.

Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego Państwo użyli, chyba że wyraźnie zgodzicie się Państwo na inny sposób zwrotu. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat odstąpienia od Umowy Sprzedaży Towaru – szczegóły znajdziesz w naszym Regulaminie.

REKLAMACJA

W przypadku otrzymania towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami  drogą mailową na adres kik@kiki.waw.pl   w celu zgłoszenia reklamacji.

Reklamowany produkt należy odesłać na adres:
KIK Investment sp. z o.o. , ul. Surowieckiego 8/52  02-785 Warszawa,

wraz z wypełnionym formularzem reklamacji załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia.

WAŻNE:

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem i do paczkomatów.
  • Każdy reklamowany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe dokonamy zwrotu kosztów.

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni, o jej wynikach poinformujemy drogą e-mailową.

Dokładamy wszelkich starań, aby zwrot kosztów nastąpił w ciągu 7 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji.

W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami na drodze mailowej:  kik@kiki.waw.pl    Ponadto szczegółowe informacje, przepisy w zakresie reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

Shopping Cart
Scroll to Top